יבוא רכב

צור קשר

קאדילאק אסקלייד – Cadillac Escalade

שכרת בארה”ב קאדילאק אסקלייד?

גילית שהקאדילאק אסקלייד לא מיובאת לישראל על ידי יבואן רשמי?

בוא לעשות את זה ביבוא אישי!

רכב הפרימיום מסוג קאדילאק אסקלייד שנפוץ כל כך בארה”ב אינו מיובא כלל על ידי היבואן הרשמי לישראל אך אין זה מונע את האפשרות לייבא אותו באופן אישי באמצעות מנמד יבוא אישי. כל הרכבים מסוג קאדילאק אסקלייד שנוסעים בישראל הגיעו לכאן באמצעות הייבוא האישי.

מנמד יבוא אישי מנוסה ביבוא רכבים ומבטיחה לכל אחד התאמה מלאה של הרכב על פי הצורך האישי. אנחנו מבינים כי כל אחד רוצה לקבל את המוצר הטוב ביותר במחיר המשתלם ביותר ולכן אנו עושים כל מאמץ להגיע לרכבים הטובים היותר שזמינים.

רכבים מצוינים

אנחנו מקפידים לייבא כלי רכב מצוינים שיעברו לשימוש הלקוחות שלנו. כך ניתן למצוא במאגר שלנו  כלי רכב חדשים מדהימים, ובנוסף, כחלק מהעסקאות שלנו, ניתן לעשות יבוא אישי קאדילאק אסקלייד לרכבים משומשים. כל כלי הרכבים עוברים את בדיקה בחו”ל כדי להבטיח שהם אכן מעולים. אפשר לסמוך על מנמד יבוא אישי שמייבאת רק רכבים מצויינים.

אנחנו משמשים סוכנים של הלקוחות שלנו; אנשים שמחפשים לעשות יבוא אישי קאדילאק אסקלייד לא יכולים לעשות זאת בעצמם. דרך החברה הם מזמינים קאדילאק אסקלייד מחו”ל ונהנים מכלי רכב ברמה גבוהה.

השירות שלנו

מנמד יבוא אישי מצטיינת ברמת שקיפות גבוהה ואמינות מלאה ללקוח. אנחנו מבינים כי הזמנה של יבוא אישי קאדילאק אסקלייד נעשית דרך הכרות עם כלי הרכב בעזרת תמונות ולכן חשוב לנו לספק ללקוח מוצר אמיתי ונכון. אין אצלנו הבטחות שוא ולא תמונות בלי כיסוי, אנחנו עומדים מאחורי כל עסקה שלנו כדי להבטיח כי כלי הרכב המיובא הוא אכן מוצלח.

השירות ניתן ביחס אישי לכל אחד עם הקשבה מלאה לצרכי הלקוח. חשוב לנו להבין מה כל אחד מחפש כדי להתאים לו את כלי הרכב הטוב ביותר עבורו.

יבוא אישי קאדילאק אסקלייד – כמה פשוט ככה קל!

ישנם מגוון דגמים של קאדילאק אסקלייד ואנו מייבאים את כולם. אין ספק שהקאדילאק אסקלייד הוא אחד מרכבי השטח היוקרתיים והמרווחים ביותר. דרך חברתנו ניתן לעשות יבוא אישי קאדילאק אסקלייד ולהנות מרכב יוקרתי ומושלם בלי הרבה מאמץ. פשוט ממלאים פרטים ואנחנו כבר נחפש לך את הקאדילאק אסקלייד הנבחר.

יש לנו במאגר רכבים מצוינים עם אחריות מלאה לכל אורך הדרך, אנחנו מייבאים רכבי יוקרה ורכבים מעולים עבור כל אחד. דגמי המכוניות הן מהמובילות בתחום כדי שגם אתה תוכל להנות עם קאדילאק אסקלייד מתקדם והכי טוב בשוק!

WhatsApp זמינים בוואטסאפ