יבוא רכב

צור קשר

לנד רובר – Land Rover

רוצה ריינג רובר? בוא לעשות את זה ביבוא אישי!

מזה תקופה ארוכה שהתפתחות היבוא האישי מאפשרת ללקוחות להוזיל בצורה דרמטית את מחירי היבוא של דגמי לנד רובר. ניתן להזמין באמצעות מנמד יבוא אישי את כל דגמי

לנד רובר החל מדגם הגיפון איווק דרך דגמי הדיסקברי והדיסקברי ספורט, הריינג רובר ספורט וכמובן הגיפ היוקרתי ריינג רובר ווג.

יתרונות יבוא אישי לנד רובר

מתברר כי זול יותר להזמין יבוא אישי לנד רובר דרך מנמד יבוא אישי. החברה מנוסה ביבוא רכבים ומבטיחה לכל אחד התאמה מלאה של הרכב על פי הצורך האישי. אנחנו מבינים כי כל אחד רוצה לקבל את המוצר הטוב ביותר במחיר המשתלם ביותר ולכן אנו עושים כל מאמץ להגיע לרכבים הטובים היותר שזמינים.

רכבים מצוינים

אנחנו מקפידים לייבא כלי רכב מצוינים שיעברו לשימוש הלקוחות שלנו. כך ניתן למצוא במאגר שלנו  כלי רכב חדשים מדהימים, ובנוסף, כחלק מהעסקאות שלנו, ניתן לעשות יבוא אישי לנד רובר של רכבים משומשים. כל כלי הרכבים עוברים את בקרת האיכות שלנו, כדי להבטיח שהם אכן מעולים. אפשר לסמוך על מנמד יבוא אישי שמייבאת רק רכבים מצויינים.

אנחנו משמשים סוכנים של הלקוחות שלנו; אנשים שמחפשים לעשות יבוא אישי לנד רובר לא יכולים לעשות זאת בעצמם. דרך החברה הם מזמינים לנד רובר מחו”ל ונהנים מכלי רכב ברמה גבוהה.

השירות שלנו

חברת מנמד יבוא אישי מצטיינת ברמת שקיפות גבוהה ואמינות מלאה ללקוח. אנחנו מבינים כי הזמנה של יבוא אישי לנד רובר נעשית דרך הכרות עם כלי הרכב בעזרת תמונות ולכן חשוב לנו לספק ללקוח מוצר אמיתי ונכון. אין אצלנו הבטחות שוא ולא תמונות בלי כיסוי, אנחנו עומדים מאחורי כל עסקה שלנו כדי להבטיח כי כלי הרכב המיובא הוא אכן מוצלח.

השירות ניתן ביחס אישי לכל אחד עם הקשבה מלאה לצרכי הלקוח. חשוב לנו להבין מה כל אחד מחפש כדי להתאים לו את כלי הרכב הטוב ביותר עבורו.

יבוא אישי לנד רובר – כמה פשוט ככה קל!

ישנם סוגים רבים של רכבי לנד רובר ובחלקם אף יוקרתיים ומהדורות מיוחדות שאינם מיובאים באופן סדיר על ידי יבואן רשמי. בשנים האחרונות תפסו הגיפים של לנד רובר את ההובלה והום הם נחשבים ליוקרתיים ביותר. דרך חברתנו ניתן לעשות יבוא אישי לנד רובר ולהנות מרכב יוקרתי ומושלם בלי הרבה מאמץ. פשוט ממלאים פרטים ואנחנו כבר נחפש לך את הלנד רובר הנבחר.

יש לנו במאגר רכבים מצוינים עם אחריות מלאה לכל אורך הדרך, אנחנו מייבאים רכבי יוקרה ורכבים מעולים עבור כל אחד. דגמי המכוניות הן מהמובילות בתחום כדי שגם אתה תוכל להנות עם לנד רובר מתקדם והכי טוב בשוק!

WhatsApp זמינים בוואטסאפ