יבוא רכב

צור קשר

יבוא ריינג רובר

יש כאלה שחוויית הנהיגה בשטח זרה להם מכל וכל. אחרים, רק מצפים לזמן פנוי שבו יוכלו לקחת את הרכב לסיבוב בשטח. ואיזה רכב יתאים למשימה הזאת אם לא ריינג רובר? יבוא ריינג רובר הוא הדרך הנכונה לאחוז בהגה של אחד מרכבי השטח המפוארים, הידועים והחזקים שיש בנמצא. מדובר, אמנם, במותג וותיק, שגרסאות ראשונות שלו כבר חרשו שבילים, וואדיות ומדבריות עוד לפני עשרות בשנים אבל כמובן שכיום מוצעות גרסאות הרבה יותר חדשות וגם – משופרות.

יבוא ריינג רובר – למה לשלם יותר?

ריינג רובר הוא מותג ידוע, בעל יכולות שטח מרשימות וגם התנהגות כביש לא רעה בכלל. זוהי איכות שצריך לשלם עבורה בלא מעט כסף. אבל האם זאת אומרת שלא ניתן לשלם פחות ולקבל יותר? מסתבר שיש דרך שהופכת את זה לאפשרי ואפילו בלי להתפשר. איך עושים את הקסם הזה? קוראים לזה יבוא ריינג רובר בשיטה האישית.

מהו בדיוק ייבוא אישי? זוהי שיטת ייבוא שעוקפת את המנגנון הממוסד, המסורבל והיקר של היבואנים הרגילים. בייבוא רגיל, כאשר יבואן מסוים אוחז בידיו בלעדיות, הוא יכול לדרוש ולקבל מהלקוחות מחירים שכוללים פערי תיווך מוגזמים. יבוא אישי מאפשר לוותר על כך ולהביא באופן אישי את הרכב שבו מעוניינים. השיטה הזאת לא כל כך מקובלת או כדאית ברכבים רגילים הנפוצים על כבישי ארצנו, אולם כאשר מדובר ברכבי יוקרה ובשמות מוכרים כגון אאודי, במוו וכמובן ריינג רובר – זה כבר סיפור אחר.

שירות ייבוא אישי

לא קל לבצע ללא עזרה וללא יד מכוונת יבוא של רכבי יוקרה בכלל וכן יבוא ריינג רובר בפרט. לא כל רכב ובמיוחד לא כל שנתון ניתן להביא ביבוא מסוג זה ויש גם לא מעט שלבים ובירוקרטיות שצריך לעבור בדרך. זוהי בדיוק הסיבה שכל כך הרבה אנשים מוותרים על כך, אבל יש דרך להצליח. גם מי שמעדיף דרך קלה ומהירה יוכל להגיע לרכב יוקרתי תוך חיסכון בפערי תיווך וביבוא האישי. איך זה הולך? פונים לחברות כמו מנמד לקבלת ייעוץ, סיוע ויד מכוונת בכל מה שקשור בייבוא מסוג זה.

אילו רכבים ניתן לייבא? בדרך כלל יתקבל אישור לרכבים חדשים לחלוטין או כאלה שנמצאים על הכביש לא יותר משנתיים. מנמד מספקת את הייעוץ וסיוע בטיפול באישורים. החברה מספקת סיוע בכל שאלה לגבי התהליך מול משרד התחבורה, שחרור מהנמל, היבטים של מיסוי. אז איך מוצאים את הרכב הנכון והטוב עבורכם? איך מקבלים את כל האישורים שיאפשרו להזמין את הרכב ולהוביל אותו ארצה (לרוב – בדרך הים)? איך מטפלים בהובלה ובשחרור משטח הנמל? בכל אלה מסייעת לכם מנמד, כדי שגם אתם תוכלו לנהוג בקרוב בריינג רובר משלכם או בכל רכב יוקרתי אחר. אז למה להסתבך ולמה לוותר על יוקרה שבאה יד ביד עם מחיר משתלם?

לדגמים ומחירים של ריינג רובר

יבוא ריינג רובר

יבוא ריינג רובר

 

WhatsApp זמינים בוואטסאפ