יבוא רכב

צור קשר

יבוא לנד רובר

לנד רובר הוא אחד המותגים המובילים בעולם של רכבי שטח. זהו מותג בריטי במקורו, השייך כיום לתאגיד הבינלאומי טאטא. מדובר ברכב יוקרה אך כזה שבאמת יכול להתאים לנסיעת שטח מאתגרת, גם בתוואי שמיטב המתחרות פשוט שובקות בו חיים. כיום, אפשר בהחלט למצוא דגמים נבחרים לא רק ביבוא מונופוליסטי רגיל. יבוא לנד רובר אפשרי גם ביבוא אישי, שיטה שיש לה יתרונות רבים לרבות זמינות של דגמים מיוחדים וכן גם אפשרות למחיר מוזל, לעיתים באחוזים ניכרים ביותר.

אך מה אם קיים חשש בלב מפני יבוא עצמאי, תהליך שאכן עשוי להיות סבוך למדי? גם במקרה זה ניתן להצליח – כל מה שצריך לעשות זה לפנות למומחים שעוסקים ביבוא אישי ותומכים בלקוח לאורך כל הדרך (ועד לאספקת הרכב הרצוי).

לנד רובר – חוויית שטח אמיתית

אם אתם חובבי שטח, “חיות שטח” אמיתיות, אתם צריכים יותר מאשר חזות נוצצת ומראה יוקרתי. לנד רובר מסוגלת להעניק חוויית שטח ללא פשרות, לצד יוקרה בעיצוב הפנים ומראה קשוח כיאות – מן החוץ.

חברת מנמד, שעוסקת ביבוא אישי של רכבי יוקרה מסוגים שונים מציעה לצד דגמים משפחתיים גם יבוא לנד רובר ממיטב הדגמים. אילו דגמים משל לנד רובר הביאה החברה ארצה בעת האחרונה? ניתן להבחין בקלות שמדובר ברשימה מכובדת, למשל: לנד רובר דפנדר, שנת 2015 110 SE. לנד רובר דיסקוברי, 2015, HSE. בנוסף, לנד רובר בגרסת הספורט, ריינג רובר במבחר דגמים ועוד.

יבוא לנד רובר – להפוך מסובך לפשוט כל כך

טווחי המחירים שבהם ניתן לרכוש לנדר רובר חדשה או דגם מהשנה שנתיים האחרונות נרחב למדי. ישנם דגמים שימכרו בכחצי מיליון ₪, יש שתג המחיר שלהם יגיע לשבע מאות אלף ₪, יש דגמים ספורטיביים שימכרו גם במיליון ₪ ויותר. אך לא משנה איזה דגם בדיוק חביב עליכם ואיזה הייתם מעדיפים לראות בחניה שליד הבית, שיטת הייבוא האישי תהפוך את הדרך לשם ליותר פשוטה, יותר חיננית ולא פחות חשוב – יותר מוזלת.

במנמד יודעים לסייע בייבוא של מיטב מותגי היוקרה – במוו, יגואר, לקסוס וכמובן גם יבוא לנד רובר. נציגי החברה מכירים את כל ההיבטים של הייבוא האישי ויכולים לאתר את הרכבים הנכונים, עבור הלקוחות שמצפים לתמורה מצוינת. הליווי של הלקוח – אישי. ניתן למצוא בקטלוג דגמים רבים הזמינים למכירה מידית וכן להזמין דגמים נוספים.

בחברה מטפלים בכל הקשור בהזמנה, טיפול בטפסים, שחרור מהנמל. מדוע זה חשוב? מפני שמרבית האנשים לא מכירים באמת לעומק את כל הטרחה הכרוכה בייבוא האישי והנחיצות של גורם שהופך את התהליך לנגיש ופשוט מוכחת בכל פעם מחדש. אז מה נשאר? להתרשם מהמבחר, מהשירות, מהאחריות והאמינות. נשאר רק לבחור את הדגם, ליהנות ממחיר נוח ומפתיע ולצאת לדרך – עם רכב שטח מהשורה הראשונה, שאף מכשול לא עומד בפניו.
חלק מרכבי לנד רובר שהבאנו ניתן לראות כאן

 

יבוא לנד רובר  יבוא לנד רובר

יבוא לנד רובר

WhatsApp זמינים בוואטסאפ