יבוא רכב

צור קשר

גי אמ סי יוקון  – GMC Yokon

שכרת בארה”ב גי אמ סי יוקון ?

גילית שבגי אמ סי יוקון לא מיובאת לישראל על ידי יבואן רשמי?

בוא לעשות את זה ביבוא אישי!

רכבי  גי אמ סי יוקון שנפוץ כל כך בארה”ב אינו מיובא כלל על ידי היבואן הרשמי לישראל אך אין זה מונע ממך את האפשרות לייבא אותו באופן אישי באמצעות מנמד. כל הרכבים מסוג גי אמ סי יוקון שנוסעים בישראל הגיעו באמצעות הייבוא האישי.

מנמד יבוא אישי מנוסה ביבוא רכבים ומבטיחה לכל אחד התאמה מלאה של הרכב על פי צרכיו האישים. אנחנו מבינים כי כל אחד רוצה לקבל את המוצר הטוב ביותר במחיר המשתלם ביותר ולכן אנו עושים כל מאמץ להגיע לרכבים הטובים ביותר שזמינים.

רכבים מצוינים

אנחנו מקפידים לייבא כלי רכב מצוינים. כך ניתן למצוא במאגר שלנו  כלי רכב חדשים מדהימים, ובנוסף, כחלק מהעסקאות שלנו, ניתן לעשות יבוא אישי גי אמ סי יוקון לרכבים משומשים. כל כלי הרכבים עוברים בדיקה בחו”ל כדי להבטיח שהם אכן מעולים. אפשר לסמוך על מנמד יבוא אישי שמייבאת רק רכבים מצויינים.

אנחנו משמשים סוכנים של הלקוחות שלנו; אנשים שמחפשים לעשות יבוא אישי גי אמ סי יוקון לא יכולים לעשות זאת בעצמם. דרך החברה הם מזמינים גי אמ סי יוקון מחו”ל ונהנים מכלי רכב ברמה גבוהה.

השירות שלנו

מנמד יבוא אישי מצטיינת ברמת שקיפות גבוהה ואמינות מלאה ללקוח. אנחנו מבינים כי הזמנה של יבוא אישי גי אמ סי יוקון נעשית דרך הכרות עם כלי הרכב בעזרת תמונות ולכן חשוב לנו לספק ללקוח מוצר אמיתי ונכון. אין אצלנו הבטחות שוא ולא תמונות בלי כיסוי, אנחנו עומדים מאחורי כל עסקה שלנו כדי להבטיח כי כלי הרכב המיובא הוא אכן מוצלח.

השירות ניתן ביחס אישי לכל אחד עם הקשבה מלאה לצרכי הלקוח. חשוב לנו להבין מה כל אחד מחפש כדי להתאים לו את כלי הרכב הטוב ביותר עבורו.

יבוא אישי גי אמ סי יוקון – תן לנו לעבוד בשבילך!

ישנם מגוון דגמים של גי אמ סי יוקון ואנו מייבאים את כולם. אין ספק שגי אמ סי יוקון הוא אחד מרכבי השטח המרווחים ביותר. דרך חברתנו ניתן לעשות יבוא אישי גי אמ סי יוקון ולהנות מרכב יוקרתי ומושלם בלי הרבה מאמץ. פשוט ממלאים פרטים ואנחנו כבר נחפש לך את הגי אמ סי יוקון הנבחר.

יש לנו במאגר רכבים מצוינים עם אחריות מלאה לכל אורך הדרך, אנחנו מייבאים רכבי יוקרה ורכבים מעולים עבור כל אחד. דגמי המכוניות הן מהמובילות בתחום כדי שגם אתה תוכל להתחדש בגי אמ סי יוקון מתקדם והכי טוב בשוק!

WhatsApp זמינים בוואטסאפ