יבוא רכב

צור קשר

יבוא אישי מרצדס

יבוא אישי מרצדסאין תענוג גדול יותר מאשר יבוא אישי מרצדס כלבבכם, בדגם שאתם אהבים ואם אינו נמצא בארץ אצל מישהו אחר מה טוב. הוא כולו בלעדי שלכם, יכול להשביח את ערכו כרכב אספנות או למכירה לאחר כמה שנים כאשר הוא נדיר בערכו לאניני טעם ולמתוחכמים בלבד. זהו המותג מרצדס, מותג רב שנים שאין לו מתחרים באיכות הקלאסית ובעיצוב, בעמידות ובאיכות הרכב וחלקיו, ביציבות ובאיתנות שלו ובמחיר ובערך שלו שאינם נפגעים ויורדים לעולם. מרצדס הוא רכב שנשאר במשך שנים רבות רכב שאינו מאבד מערכו, ולכן גם אם תשקיעו בו הרבה כסף תקבלו את כולו או את רובו גם אם תחליטו למכור אותו. חדש או משומש, מרצדס הוא רכב יוקרתי אולטימטיבי שיש לו רק יתרונות.

הדרך הטובה ביותר להשיג מרצדס

הדרך הטובה להשיג מרצדס משלכם בדגם הייחודי שאותו אתם אוהבים היא דרך יבוא אישי שלכם. אם פעם היה קשה יותר להשיג כלי רכב ביבוא אישי, ורכב יוקרתי עוד היה עולה הרב היותר, הרי שהיום הרכב היוקרתי הפך כמעט שווה לכל נפש שרוצה להשקיע ברכב טוב, משומש או חדש. פערי התיווך והמחירים אינם גבוהים כמו בעבר, וקל היום לעשות זאת בזכות ההקלות בעבודת הניירת שיש להגיש כיבואן אישי למשרד התחבורה. היום אינכם נשארים לבד בכל התהליך הזה, ותוכלו להיעזר באנשי מקצוע בעלי ניסיון רב שיכולים להדריך אתכם לייעץ לכם ולהביא אתכם את הרכב לארץ, כאשר אתם חותמים על כל המסמכים ונותנים להם לעשות את שאר העבודה, מהגשתם למשרד התחבורה ועד הגשת מפתחות הרכב לכם עצמכם.

הרכב הכי מתקדם שמתאים בדיוק לכם

אם פעם נאלצתם להסתפק בדגמים שסוכנויות רכב מייבאות ומחליטות בשבילכם מה רווחי ומה כדאי לכם, הרי שהיום אתם יכולים להזמין רק את הרכב שאתם רוצים, חדש או משומש במצב מעולה, בצורה הכי פשוטה וקלה שאפשר לחשוב עליה. להיכנס לסוכנות ולמצוא את הדגם והרכב שלכם במחיר הכי נוח, למלא טפסים ולחתום עליהם, להגיש אותם לפקידים ולצאת ולחכות עד שיגיע הרכב לישראל לנמל, ומשם שוחרר על ידי אנשי הסוכנות ישירות מהמכס אליכם. אין יורת קל ופשוט מכך למי שרוצה להשתמש ברכב הייחודי לו, זה שמביע אותו ונוח לו הכי הרבה. תרבות מוטורית היא תרבות מפותחת גם בישראל, ומי שמשקיע ברכב שלו מגיע לו ליהנות מהרכב הכי יפה והכי נוח לו, מבלי להתפשר על דגם או מחיר.

למה דווקא מרצדס ביבוא אישי?

יבוא אישי מרצדס פשוט זול יותר, משום שאפשר לנצל את האפשרות להתאים לעצמכם בדיוק את הדגם שלכם, למצוא אותו בשוק במחיר הרבה יותר נוח מכל מחיר אחר בארץ, וגם אחרי מסים ועמלות ומחירי הובלה, הוא עדיי יהיה זול יותר משמעותית מכל דרך קנייה אחרת. היתרון הנוסף הוא שאין עוד לאף אחד אחר את הרכב שלכם. לא רק הגאווה קובעת כן אלא סיכויי המכירה לאחר שתרצו להחליף לרכב אחר. הערך של הרכב המיובא שלכם עולם ככל שהוא ייחודי יותר. במקרה הזה זה שווה כסף להשקיע כסף בדגם מיוחד. בקרת האיכות והבחירה הנבונה אינם מתירים לרכב לא תקין או לרכב לא איכותי לעבור את מסננת אנשי המקצוע שלנו, כך שגם פה תוכלו לסמוך על הייעוץ המקצועי שלהם. כלי הרכב יהיו החדישים ביותר או המיוחדים ביותר, ותמיד ידהימו אתכם במגוון שלהם. יבוא אישי מרצדס חדש או משומש יהיה הקנייה הכדאית שלכם באמצעות שירות הפרימיום של הסוכנות ואנשיה.

WhatsApp זמינים בוואטסאפ