יבוא רכב

צור קשר

פורד מוסטנג – Ford Mustang

רוצה מכונית עם נשמה ?

אבל גילית שפורד מוסטנג לא מיובאת לישראל?

בוא לעשות את זה ביבוא אישי!

רכבי  פורד מוסטנג שנפוץ כל כך בארה”ב אינו מיובא כלל על ידי היבואן הרשמי לישראל אך אין זה מונע ממך את האפשרות לייבא אותו באופן אישי באמצעות מנמד יבוא אישי. כל הרכבים מסוג שפורד מוסטנג שנוסעים בישראל הגיעו באמצעות הייבוא האישי.

מנמד יבוא אישי מנוסה ביבוא רכבים ומבטיחה לכל אחד התאמה מלאה של הרכב על פי צרכיו האישים. אנחנו מבינים כי כל אחד רוצה לקבל את המוצר הטוב ביותר במחיר המשתלם ביותר ולכן אנו עושים כל מאמץ להגיע לרכבים הטובים ביותר שזמינים.

רכבים מצוינים

אנחנו מקפידים לייבא כלי רכב מצוינים. כך ניתן למצוא במאגר שלנו  כלי רכב חדשים מדהימים, ובנוסף, כחלק מהעסקאות שלנו, ניתן לעשות יבוא אישי פורד מוסטנג לרכבים משומשים. כל כלי הרכבים עוברים בדיקה בחו”ל כדי להבטיח שהם אכן מעולים. אפשר לסמוך על מנמד יבוא אישי שמייבאת רק רכבים מצויינים.

לאנשים שמחפשים שברולט קאמרו יהיה קשה לעשות את היבוא לבד. דרך החברה הם מזמינים פורד מוסטנג מחו”ל ונהנים מכלי רכב ברמה גבוהה.

השירות שלנו

מנמד יבוא אישי מצטיינת ברמת שקיפות גבוהה ואמינות מלאה ללקוח. אנחנו מבינים כי הזמנה של יבוא אישי פורד מוסטנג נעשית דרך הכרות עם כלי הרכב בעזרת תמונות ולכן חשוב לנו לספק ללקוח מוצר אמיתי ונכון. אין אצלנו הבטחות שוא ולא תמונות בלי כיסוי, אנחנו עומדים מאחורי כל עסקה שלנו כדי להבטיח כי כלי הרכב המיובא הוא אכן מוצלח.

השירות ניתן ביחס אישי לכל אחד עם הקשבה מלאה לצרכי הלקוח. חשוב לנו להבין מה כל אחד מחפש כדי להתאים לו את כלי הרכב הטוב ביותר עבורו.

יבוא אישי פורד מוסטנג – תן לנו לעבוד בשבילך!

ישנם מגוון דגמים של פורד מוסטנג עם מנועים 2300/3700/5000 סמ”ק, אנו מייבאים את כולם. אין ספק שפורד מוסטנג הוא החלום האמריקאי בהתגלמותו, מכונית שרירים אמריקאית עם כוחות סוס נדיבים. דרך חברתנו ניתן לעשות יבוא אישי פורד מוסטנג ולהנות מפנק ומענג בלי הרבה מאמץ. פשוט ממלאים פרטים ואנחנו כבר נחפש לך את הפורד מוסטנג הנבחר.

יש לנו במאגר רכבים מצוינים עם אחריות מלאה לכל אורך הדרך, אנחנו מייבאים רכבי יוקרה ורכבים מעולים עבור כל אחד. דגמי המכוניות הן מהמובילות בתחום כדי שגם אתה תוכל להתחדש בפורד מוסטנג מתקדם והכי טוב בשוק!

WhatsApp זמינים בוואטסאפ