יבוא רכב

צור קשר

יבוא אישי ב.מ.וו 530e – במחיר האטרקטיבי בישראל

BMW530e יבוא אישייבוא אישי ב.מ.וו 530e: במחיר האטרקטיבי בישראל
את ה-530e, מכונית הסדאן-מנהלים ההיברידית המתקדמת בעולם, המציעה יכולות נהיגה אוטונומיות , חווית נהיגה ספורטיבית וצריכת הדלק נמוכה, תוכלו לרכוש בהנחה מדהימה במסגרת היבוא האישי.
שוק מכוניות היוקרה ממשיך להיות חוד החנית בחדירת דגמי הפלאג-אין הנטענים לארץ. החבילה המוצעת כיום בדגמי ה-Plug-In , מציעה שילוב חסר תחרות של ביצועים ספורטיביים (מאות כ”ס הודות לשילוב מנוע בעירה פנימית ומנוע חשמלי), צריכת דלק המקבילה למכוניות מיני ואף טובה יותר בחלק מהמקרים ואבזור עשיר שמוצע בד”כ רק בגרסאות הקצה היקרות במיוחד, כשכל זה ארוז בתג מחיר אטרקטיבי הודות למיסוי הנמוך המוטל כיום על דגמי פלאג-אין בישראל, מה שהפך את דגמי היוקרה ההיברידים ללהיטים החמים של שוק היוקרה, ויבואן שאין ברשותו כיום דגם כזה, עשוי להתאמץ הרבה יותר במכירה באולם התצוגה.

ב.מ.וו 530e – בנזין ודיזל out , פלאג-אין הייבריד -In

לקסוס היתה זו הראשונה שהציעה מכוניות היברידיות יוקרתיות, במהלך שנראה לפני עשר שנים כחריג, אך הצלחת הדגמים ההיברידים שלה בארץ ובעולם (70% מסך המכירות שלה בישראל), שלחה את מרבית יצרני היוקרה להתמקד בדגמים היברידים, כשהלהיט הנוכחי הוא דגמי פלאג-אין הייבריד, הנטענים גם מרשת החשמל הביתית ומאפשרים נסיעה של כמה עשרות ק”מ על חשמל בלבד וללא זיהום אוויר. השלב הבא מן הסתם, יהיה מעבר למכוניות 100% חשמליות, שסנוניות שלהן כבר החלו לטפטף ארצה.
והשוק היום תחרותי מתמיד: ב.מ.וו, וולוו, מרצדס, אאודי ואחרים, מציעים כיום שלל דגמי Plug-in , שהפכו בשנתיים האחרונות לדגמים המבוקשים והנמכרים ביותר שלהם. דגמי הבנזין והדיזל המסורתיים הולכים ונכחדים, והעתיד היום נמצא בחשמל. יחד עם זאת, למרות הטבות המיסוי הנרחבות, מחירי דגמי היוקרה עדיין לא שווים לכל נפש, ואם תרצו מכונית סאלון יוקרתית, תצטרכו להיפרד ככל הנראה מסכום שינוע סביב החצי מיליון שקל. אז מה עושים אם בכל זאת מעוניינים באיזה ב.מ.וו 530e נחשקת?

יבוא אישי BMW 530e – הדרך לחיסכון משמעותי ברכישת מכונית יוקרה היברידית

יבוא אישי BMW היברידיתכלל ידוע בשוק היוקרה הוא שמחיר המחירון הינו בסיס למו”מ. כל לקוח מפולפל (וכנראה שרוב לקוחות היוקרה הם כאלה), מודעים לכך שפגישה אישית עם סוכן מכירות באולם התצוגה תניב לכל הפחות הנחה של כמה עשרות אלפי שקלים בדגמי סאלון ורכבי פנאי. יחד עם זאת, את ההצעות השוות ביותר תמצאו דווקא בשוק היבוא האישי, שם ההנחות בדגמים מסוימים מגיעות לכ- 100,000 שקל ויותר ! כך לדוגמה, ב.מ.וו 530e פלאג-אין היוקרתית, שנחשבת השנה לדגם הנמכר ביותר בסדרה 5 החדשה בארץ, עם יותר מ-200 מסירות מתחילת השנה, נמכרת כיום במחיר המחירון אצל היבואן הרשמי החל מ-449,000 שקל. בתמורה למחיר הנ”ל, תקבלו את מכונית הסאלון היוקרתית , המבטיחה את חווית הנהיגה המושלמת, בטכנולוגיית ידידותית לסביבה, כשהיא חמושה ביחידת הנעה היברידית מתקדמת, הכוללת מנוע בנזין 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטר, ומנוע חשמלי, המספקים הספק משולב של 292כ”ס ומומנט אדיר של 42.8 קג”מ, המציעים תאוצה ל-100 קמ”ש ב-6.2 שניות בלבד, מהירות מרבית של 235 קמ”ש וצריכת דלק של 43.4 ק”מ לליטר בממוצע ! נתון המקביל לקטנוע 125 סמ”ק במכונית ששוקלת קרוב ל-2 טון.

BMW 530e – סאלון יוקרתי

יבוא אישי ב מ וו 530eרשימת האבזור ב-BMW 530e עשירה כסטנדרט וכוללת בין השאר: כניסה והנעה ללא מפתח, פנסי חזית ואחור בטכנולוגיית LED, מושבי עור, חישוקי גלגלים קלים “18 ספורטיביים, גג שמש נפתח חשמלי, מולטימדיה מקורית נשלטת מההגה ועם יכולות התממשקות מתקדמות עם הסמארטפון, בקרת אקלים כפולת אזורים עם פתחי מיזוג אחוריים, חיישני אורות וגשם, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית עם זכרונות, חבילת תאורת פנים מורחבת, מקלט טלוויזיה, בקרת שיוט ושלל מערכות בטיחות מתקדמות, המאפשרות נהיגה עם יכולות אוטונומיות.
במסגרת היבוא האישי שלנו, תוכלו לחסוך עשרות אלפי שקלים מחיר המחירון של היבואן, ואפילו לקבל את הרכב עם רמת אבזור גבוהה יותר, יחד עם שירות מעולה ואחריות מורחבת של 48 חודשים.

WhatsApp זמינים בוואטסאפ